Dear Heart, Why Him?

I don’t know when.

I don’t know why.

I don’t know how.

I don’t know
But I think I may be fallin’ for you
Dropping so quickly
Maybe I should keep this to myself
Waiting ’til I know you better

Aku tak pernah kenal pun dia, apatah lagi berborak.Hanya pernah dengar nama dan terpandang wajah beberapa kali je. (yelaa masa tu kan tengah makan hati berulamkan jantung pisang dicecah sambal tempoyak. hurmm) Tak pernah terfikir langsung hari ni akan tiba.

Bermulalah episode aku ter-follow dia kat instagram, ter-dm dia dan tersuka tanpa sengaja. So impossible everything was about TER, tiap yang berlaku mesti dengan niat kita sendiri dan niat aku memang nak kenal dia. Mulanya memang takut dan macam mengarut plak diusia aku sekarang ni nak kenal-kenal seseorang. Yela waktu ni aku tengah sibuk kumpul duit nak pergi bercuteyy. Tapi takpelah, nak kenal je kan macam kawan-kawan yang lain. Cumanya istilah kenal yang ni, upgrade sikit la. Istimewa.

Tengok gaya dia macam tak berminat dengan aku, tapi takpe.

